Live life to the fullest


Preikestolen

08.09.2015 12:56

Jeg har faktisk aldri vært på Preikestolen før! Dette var en av de plassene jeg bare virkelig ønsket å reise til her i Norge. Forrige helg, så kom jeg meg dit, og det var en helt fantastisk opplevelse. Selv om det blåste godt på toppen, så var turen oppover vel verdt alt slitet. 

Jeg ble ordentlig god og sliten, og har nesten gangsperre enda :) 

Utsikten over Lysefjorden og landskapet rundt var helt fantastisk! Og turen opp ble en fin meditasjonstur der jeg gikk mye i stillhet og reflekterte over livet mitt. Naturen gjør noe mer meg, og jeg får alltid en pause fra hverdagens kjas og mas, selv om det er rimelig slitsomt og komme seg oppover enkelte av stigningene :) 

Dette er en flott tur som jeg så absolutt vil anbefale videre til alle som ikke har vært der. 

—————

Tilbake