Live life to the fullest


Min egen kreative hule

14.03.2015 00:25

Jeg er som sagt veldig glad i å skrive, og går med en liten forfatter i magen som håper på å få lov til å komme ut en vakker dag og berike verden med sin poesi. 

Det krever både tid, tålmodighet og timesvis med hardt arbeid for å i det hele tatt komme i nærheten av noe som kan vurderes til en utgivelse. Ofte er jeg på mitt mest kreative på den sene kvelden og utover natten. Jeg har lagt merke til at jeg blir også mer kreativ når jeg har et miljø rundt meg som tillater kreativiteten min og flyte. Det vil si at det noen ganger er ganske så rotete rundt meg, og i andre perioder er det veldig ryddig og rolig. 

Jeg har bestemt meg for å bygge meg min egen kreative hule. Et fristed der jeg kan boltre meg og skrive fritt. Et sted der ingen andre enn jeg slipper inn, og ingen andre enn jeg har noen meninger om hvordan det ser ut der. Jeg gleder meg allerede til å ta det i bruk... Det må bare bygges først. 

Eller rommet har jeg jo, men det modifiseres en del, og selvfølgelig må det pusses opp med maling eller tapet og sånt. Aller først må vegger og slikt ordnes. Det skal rives en vegg, for det er to små rom som skal bli til et større. Og formen på det skal endres litt, og jeg tenker å bygge inn en del smarte løsninger som gir meg gode muligheter for å la kreativiteten leve sitt eget liv. 

Første steg er å handle inn litt byggevarer og verktøy. Jeg finner som alltid masse inspirasjon på nettet til hvordan jeg vil ha det i min skrivehule. 

Her er to helt forskjellige uttrykk :) 

—————

Tilbake