Live life to the fullest


Hurra for campinglivet!

26.06.2017 19:20

Endelig er sommeren her, og det er tid for ferie. Jeg skal innrømme at jeg setter pris på reiser til tropiske destinasjoner med palmesus, solfylte strender og fruktige drinker. Hvem gjør ikke det? Men om sommeren er det campinglivet som gjelder for meg. Aldri slapper jeg så godt av som i skyggen fra en parasoll ved campingvogna, mens jeg venter på at grillen skal bli varm. Gjerne litt godsliten etter en dag med flotte opplevelser i norsk natur, for vi kan vel egentlig først som sist enes om at vi bor i verdens vakreste ferieland? Campingferien kan imidlertid by på noen "humper i veien" dersom man ikke har gjort skikkelig forarbeid. Mitt første bud for en vellykket campingferie er å sørge for at jeg har trygge og gode dekk både til bil og vogn. Da kan jeg lene meg tilbake og vite at både kjøreopplevelsen og sikkerheten blir ivaretatt. Hurra for sommeren, og hurra for campinglivet!

—————

Tilbake