Live life to the fullest


Bil..bil..og bil

08.12.2016 18:37

Lei, lei og lei denne bilen nå!!!! Hadde det ikke vært for at jeg virkelig trenger den så hadde den vært avskilta og kjørt avgårde. Nye vinterdekk har jeg fått i tidlig julegave, og hva skjer. JO der røk eksosanlegget ;( Hadde liksom ikke nok å holde på med... heldigvis skal pappa hjelpe meg. Han sier det er gode tips og monteringsdetaljer å finne på nett. Får stole på han, for jeg vet ikke. 

Holder på å planlegge en skikkelig pakketur. Hvis det er penger til overs etterhvert. Planlegger en all-inclusive i alpene! Ja, det finnes faktisk og billig var det og. Fingers crossed for at bilen ikke tar knekken på lommeboka. Kjenner jo på forhånd hvor deilig det kunne vært med skikkelige alpinanlegg, litt frikjøring og for ikke å glemme, after ski ;) Bare må få til en slik tur. Skal se om ikke jeg får lurt med meg noen venner også. Dette er ikke en tur jeg vil ta alene. Være med? ;) jeg får komme tilbake angående en slik tur i en annen post. Må kanskje først se om det blir noe av, og hvor man drar. Alpene ligger jo tross alt i flere land. 

Bilderesultat for skiing mountains

—————

Tilbake