Live life to the fullest


Alle monner drar

08.10.2018 10:13

Jeg har lenge tenkt på hvordan jeg kan få inn litt ekstra penger uten å måtte gjøre så veldig mye. Det er jo mye å spare på å gjøre litt smarte valg i hverdagen, og handler man varene man trenger på de billigste nettbutikkene i stedet for i dyre butikker på kjøpesentere, har man jo allerede spart ganske mye. Men, nå har jeg funnet ut at jeg også kan tjene penger på nettsted. Med et såkalt Affiliate-program kan jeg få annonser på bloggen, og få betalt litt når dere er inne og leser. Det skal visst være ganske diskrete saker, for jeg vil jo ikke at de skal ta vekk fokuset fra innholdet. Men, vi er jo så vant til å se reklame overalt, så jeg tror kanskje dette kan være en måte å få inn noen ekstra kroner på, slik at jeg kan ta ferie litt tidligere neste år.

—————

Tilbake