Live life to the fullest


Å reise på nett

11.05.2017 18:30

Å ha lyst til å reise betyr ikke alttid at man har mulighet til det. Det kan være mye som stopper drømmene. men ofte hnadler det om økonomi eller tid. Ja, også for meg gjelder dette innimellom. Da reiser jeg på nett. Det vil si jeg googler etter reisemål, morsomme videoklipp, bilder eller annet som kan ta meg bort fra hverdagen for en stund. 

 
I går snakket jeg med noen venner som skulle avgårde på en weekend dedikert for kun shopping. Noe misunnelig satte jeg meg ved PC'en istedet for. Nå har jeg også vært på shopping i timesvis og det uten at det har kostet meg noe. Det vi før kalte "window shopping" har jeg nå gjort om til "online screen shopping" ;) 
 
Har drømt meg bort i fantastiske produkter fra iittala, sett på tilbud for alt fra hårpleie til jeans. Ja jeg har til og med vært innom noen luksushoteller i Wien. Vindus-shopping på nett,  å rreise på nett er undervurdert ;) Trenger du en liten ferie, ta turen på Google. Ikke ha noen plan, men bare surf avgårde som ting dukker opp...
Bilderesultat for window shopping

—————

Tilbake